FANDOM

Hak
Hakwiki.png
Son Hak
Imię Hak
Kanji:

Rōmaji:

Alias (pseudonim):

ソン・ハク

Son Haku

Grzmiąca Bestia (雷獣 Raijū)

Płeć mężczyzna
Wiek 18
Wzrost 188 cm
Kolor Włosów Czarne (manga)

Ciemnoniebieskie (anime)

Urodziny 9 sierpnia
Rodzina Son Mundok (przybrany dziadek)

Tae-Yeon (przybrany brat)

Manga Tom 1
Anime Odcinek 1
Hak - Były Generał i Szef Plemienia Wiatru. Jest adoptowanym dzieckiem Son'a Mudok'a oraz przyjacielem z dzieciństwa Soo-Won'a i Yony. Jest znany na całym Kouka jako "Grzmiąca Bestia" ze względu na wybitne umiejętności walki. Pomaga Yonie uciec z zamku,gdy Soo-Won zabija cesarza Ila.

Wygląd Edytuj

Hak jest wysokim, przystojnym mężczyzną i posiada ostre, niebieskie oczy. Ma nieco długie włosy, które częściowo opadają mu na twarz i oczy, czarne w mandze zaś ciemnoniebieskie w anime. Jego strój składa się z niebieskiego płaszcza bez rękawów z niebiesko czarnym szwem, zaś pod spodem nosi fioletowy szlafrok z czarnym kołnierzykiem i szarfą. Na dole rękawów ma skrzyżowane czarne wstęgi, tak by rękawy nie przeszkadzały mu podczas walki. Pod szarfą nosi czarne spodnie i parę ciemno-brązowych butów. Czasem można go zobaczyć w kapeluszu sanki, gdy chce ukryć swoją tożsamość.

Wygladhaka.png

Zawsze nosi ze sobą broń Hsu Quandao. Większość czasu jego ostrze jest przykryte białym materiałem.

Osobowość Edytuj

Hak jest złośliwą i wierną osobą, która stara się za wszelką cenę chronić Yone. Ma zwyczaj znęcania się nad innymi i lubi nadawać różne nazwy czy też przezwiska innym ludziom na podstawie ich wyglądu czy innych rzeczy dla nich charakterystycznych, jak to było z Jea-Ha czy Ki-Ja, którym wymyślił przezwiska ,,Oklapło-oki" i ,,Biały Wąż". Pomimo, że często bywa zabawny jest też poważny gdy przychodzi mu wypełniać swoje obowiązki. Jego profesjonalizm rozciąga się do punktu, w którym zwraca się on do swoich przyjaciół z dzieciństwa w zależności od ich statusu. Jego oddanie swojej pracy wynika z jego wiary w cesarza Ila. Na początku nie miał zamiaru angażować się w sprawy rodziny królewskiej, gdyż postrzegał to jako kłopotliwe. Jednak, gdy był świadkiem odwagi cesarza, przysiągł lojalność wobec niego, widząc, że nie może zostawić rzeczy tak jak były na tą chwile. Zaś gdy chodzi o jego serce, Hak tłumi swoje impulsy gdy te się pojawiają, nawet jeśli to dla niego bolesne. Są takie chwile, że pokazuje swoje uczucia gdy jest rozdrażniony, ale poza tym nie wiele więcej.

Historia Edytuj

Nie wiemy nic o biologicznych rodzicach Haka. Jednak od małego przyjaźnił się Yoną i Soo-Wonem. W wieku 13 lat pokonał generała Klanu Ziemi Lee Geun-Tea i zyskał przydomek Grzmiącej Bestii z Kouki. W wieku 15 lat został strażnikiem Yony.

Fabuła Edytuj

Relacje Edytuj

Yona - Yona i Hak są bliskimi przyjaciółmi, często (choć są to rzeczy trywialne) kłócą się ze sobą. Jest nadopiekuńczy w stosunku do niej i często jej dokucza, stara się ją przekonać by robiła co on mówi, jeśli uzna, że to dla jej dobra. Po tym jak stają się uciekinierami Yona prosi Hak'a by ten nadal nazywał ją ,,Księżniczka", by zachować część jej dawnego życia i tożsamości, na co ten się zgadza. Hak był w niej zakochany od czasów dzieciństwa, ale z wiekiem te uczucia wzrosły lecz mimo to ostatecznie postanawia nie robić nic co wykracza poza przyjaźń. Gdy Yona stara się wyjąć drzazgi z rąk, Hak jej pomaga wylewając miód na jej dłonie, który potem zlizuje, co w efekcie powoduje, że Yona ucieka speszona, a on pyta sam siebie, co on wyrabia.

Soo-Won - byli w dzieciństwie przyjaciółmi. Jednak po tym jak Soo-Won zabił cesarza, Hak powiedział, że mu tego nie wybaczy""

Cesarz Il - Hak darzył szacunkiem cesarza Il'a.

Yoon -

Kija -

Shin-Ah -

Jae-Ha -

Zeno

Cytaty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki